Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Koszty dostawy

1.Koszt dostawy poniżej 2 sztuk opon wynosi 20zł brutto,

2.Koszt dostawy od 2 sztuk opon: GRATIS

3.Odbiór osobisty: GRATIS

4.Nie wysyłamy Zamówień za granicę.

5.Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Przesyłki doręczane są w godzinach od 9 do 17.W sytuacji, gdy kurier doręczający przesyłkę nie zastanie Kupującego pod wskazanym adresem, przesyłka będzie czekać na Kupującego w lokalnym oddziale firmy kurierskiej, skąd będzie mógł odebrać ją osobiście. Adres oddziału oraz telefon kontaktowy firmy kurierskiej znajdują na stronie www.dpd.com.pl. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki w oddziale firmy kurierskiej, następnego dnia roboczego nastąpi kolejna próba doręczenia. W celu uzyskania informacji o statusie przesyłki niezbędny jest numer listu przewozowego, który można uzyskać kontaktując się z naszym Działem Obsługi Klienta.

6.Przed dokonaniem zapłaty Kupujący sprawdza czy przesyłka jest zgodna z Zamówieniem. W przypadku, gdy dostarczony Towar jest niezgodny z Zamówieniem Kupujący kontaktuje się telefonicznie ze Sprzedawcą lub odmawia przyjęcia przesyłki.

7.Kupujący w momencie odbioru przesyłki sprawdza czy Towar nie jest uszkodzony:

- Jeżeli Towar jest uszkodzony, w celu ustalenia przyczyny powstania szkody, Kupujący sporządza z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki, który umożliwia złożenie reklamacji w firmie kurierskiej.

- W protokole należy dokładnie opisać stan otrzymanego Towaru oraz zamieścić wszelkie informacje, które pomogą ustalić przyczynę powstania szkody.

8.W protokole szkody data odbioru przesyłki, data zgłoszenia szkody oraz data spisania protokołu powinny być takie same. Prawidłowo spisany protokół szkody umożliwi złożenie reklamacji w firmie kurierskiej, a tym samym w przypadku uznania reklamacji przyspieszy wysyłkę nowego Towaru do Kupującego lub zwrot należności. Po spisaniu protokołu szkody należy bezzwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem: [email protected].

9. W przypadku trudności ze sprawdzeniem Towaru lub odmowy spisania protokołu szkody przez kuriera, należy spisać dane osobowe kuriera i niezwłocznie przekazać tą informację telefonicznie pod numerem 509392914 lub pod adres mailowy [email protected].

Witryna stworzona na platformie